みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

——————————————
今日は、初めてのオンラインお話会がありました!!

沢山の方とお喋りして、優しさに触れて、とっても幸せな気持ちになりました。
私のグッズを持ちながら、お話してくださったり、いっぱい愛を伝えていただいたり。
私もいっぱいその愛をお返ししたいです!!!

海外のファンの方とも沢山お話ができて、英語ももっと頑張ろうって思いました。
もちろん他の言語も一言でも多く覚えられたらいいなと思いました!!









今日の大きな独り言
本当にありがとうございます!!

最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments.
——————————————

I had an online fan event, “withLive” today. 
I got to talk with a lot of “Familia” and felt their kindness…these all made me happy. Holding my merch in their hands, they were talking and telling me how much they love me and Juice=Juice. I want to return all the love!!!
I also had many chances to talk with international Juice=Juice family. I need to study not only English harder also learn other foreign languages.

Let me speak OUT LOUD.
I appreciate it from the bottom of my heart.
Arigatogozaimashita.

Thank you for reading all the way here.