みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

———————————————🎈🎈🎈


今日はボイトレがありました!!

風船をふくらませて小刻みに呼吸するのが本当に難しくて、何回も風船をしぼめてしまいました。。

肺活量をもっと増やす必要があるらしいです!

そういえば、リコーダーとか吹く楽器に苦手意識があったな…

家でも練習をして、肺活量を増やせていけたらなと思いました!!






今日の大きな独り言

インスタチェックしてくださいね♪



最後まで読んで下さりありがとうございました!!!



Hi, there!
How was your day?🥰
Thank you for your likes and comments.☺️
———————————————🎈🎈🎈
Today I had a vocal training session. 

First, I blew a balloon and started breathing in and out at short intervals. It was hard! I tried it many times, but I kept getting all the air out-I couldn't keep the ballon inflated.

Come to think about it...  I have never been confident to play some musical instruments like a recorder which requires blowing into it. 

I think I'll keep doing the ballon exercise at home to increase my lung capacity.

Let me speak OUT LOUD. 
Don't forget to check our Instagram♪

Thank you for reading all the way here!!!