みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

———————————-


今日は朝起きたら顔が乾燥して、つっぱっていました!!!!


加湿器とか必要かなぁ


乾燥にいいもの何がありますか??


教えて下さいませ🥺


寒い日が続いていて、温かい飲み物が欲しくなりますよね🐬


ちなみに昨日は自動販売機にあったお味噌汁と、おしるこを飲みました!!!




(これはこの前飲んだやつ)


今日の大きな独り言

えばちゃんが言ってたお出汁も自動販売機です!


最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!

How was your day? 🥰

Thank you for your likes and comments .


My skin was dry and felt tight when I woke up this morning. 


I wonder if I need a humidifier or something.


Do you guys have any good ideas for dry skin?

If you do, let me know, please. 



———————————-

It’s been chilly recently. I tend to choose hot beverages. How about you guys?


Just so you know, I had a can of miso soup and of sweet red bean soup from a vending machine. 


Let me speak OUT LOUD.

The can of bonito broth Eba-chan mentioned was also from a vending machine.



Thank you for reading all the way here.