みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️
———————————-

今日は美喜仁桐生文化会館シルクホールにて続・花鳥風月がありました!

本当に楽しい時間を過ごせました!!
ありがとうございます。

続・花鳥風月もあと残り2回しかないなんて、考えられません。。

本当に、寂しすぎます🥺🥺

このチーム花がすごく恋しくなると思います。



今日はマリンちゃんと前髪をセットする前に、センター分けにしてみました!😂

めっちゃ笑いました😂






今日の大きな独り言
フルーツカップ美味しいわ〜🍑

最後まで読んでいただいてありがとうございます。

Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 

Our concert, KA-CHO-FU-GETSU FALL 2021, was held at Kiryu City Performing Arts Center.

I had such a wonderful time. I'm grateful. 
Only two more stages left for the team Hana...
I am going to miss everything about this tour.🥺🥺

Marine-chan and I tried parting our hair in the middle before doing our hair. 😂
That cracked us up!😂

Let me speak OUT LOUD.
“Fruit Mix”  was yummy!🍑

Thank you for reading all the way here.