みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

——————————————

今日も横アリのリハーサルがありました!
声を揃えて歌うって本当に難しいです。。

Juice=Juiceのグループの一員として歌うことの責任を改めて実感しました。。。


イヤモニにはだいぶ慣れてきましたよ!
耳にフィットしてる感じがあって、良いお友達になれたかなと思いました🐬





今日の大きな独り言
横浜アリーナ公演まであと6日!!
心を引き締めて、頑張るぞ!!

最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!
How was your day?🥰
Thank you for your likes and comments.️☺️

I had a rehearsal for the concert at Yokohama Arena. It's really hard to sing in unison. 

I've truly realized that how responsible of me to sing as a member of Juice=Juice. 

In ear-monitors! I'm getting used to them. The earbuds are a snug fit in my ears, and  I thought we could be good friends.🐬

Let me speak OUT LOUD. 
Six days to go before the stage at Yokohama Arina. I keep my focus up to the end and try harder. 

Thank you for reading all the way here.