みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

——————————————-

今日は、初めてイヤモニを使ってのリハーサルをしました!!!

付け方はもちろん、何から何までわからないこと多くてすごく緊張しました。。

イヤモニを付けると、一人一人の声がクリアに聞こえて。。。初めての感覚でした。
まず、イヤモ二をつけることから練習しないといけないかもです!!!
どうやって練習しようかな。
考え中です。

明日からもまた頑張ります!





今日の大きな独り言
アダプターってなんでもやしって言うんだろ

最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!
How was your day?🥰
Thank you for your likes and comments. ☺️
I had a rehearsal with a set of in-ear monitors for the first time today. 
There were many things I didn't know, including how to put them on, so I was pretty nervous. 

With the in-ear monitors, I was able to hear each person's voice so clearly, which was something I had never felt. I guess I have to used to wearing them. 
How can I do it? I’m still thinking.


I'll continue pushing myself. 

Let me speak OUT LOUD.
How come they call adapters ※"Moyashi"?
※moyashi=bean sprout

Thank you for reading all the way here.