みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

皆さんのコメントでやる気と元気が湧いてきました!!!!!!!

頑張りますねえ!!!!

----------
今日はドラゴンフルーツのジュースを見つけました。

気になる。と思いつつ

買いませんでした笑笑

皆さんはドラゴンフルーツ食べたことありますか?

どんな匂いか一度嗅いでみたい!味もどんな味か食べてみたい!

小学生の時に
「シュールストレミング」を食べる!!というチャンスはありました!!!

いつかお話し出来るといいな、、。







今日の大きな独り言
エバちゃんと出会って一年も経つんですね!!
第一印象は、すんごく華やかな子ですんごくオーラを放ってたのを覚えています。でも話すと京都弁でかわええなあと思いました。
その日生ハムをくれたのを覚えています。

最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there!
How was your day?🥰
Thank you for your likes and comments.☺️
They have been my motivation. 
I'll keep going!!!

I saw a dragon fruit at the store today. 
It was tempting..but I didn't buy it. 
Have you had a dragon fruit?
I wonder what kind of smell and taste it would be.

When I was an elementary school student, I could have had a chance to taste surströmming.

I hope I'll get to talk about it sometime. 


Let me speak OUT LOUD.
I'm surprised to know it's been a year since I met Eba-chan. 
My first impression was like she was gorgeous, and she had a breathtaking aura. But once she started speaking Kyoto dialect, I was melted.  
I'll never forget the Spanish ham she gave me on the first day. 

Thank you for reading all the way here.