みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


納豆大好きですよ!

たまごかけ納豆ご飯、最高!!!🤩


------------------


今日は川口総合文化センター・リリア メインホールにて、続・花鳥風月がありました!!!


みなさん、たくさんの応援をありがとうございました!!!!



今日は楽屋でえばちゃん(江端妃咲ちゃん)とりさちゃん(入江里咲ちゃん)に髪の毛をセットしてもらいました!!!


いつもの私と違う雰囲気になって興奮しました🏵


2人と同じ楽屋はすごく久しぶりなので、楽しかったです!


ありがとうね~!








今日の大きな独り言

えばちゃんがわたしのメイクポーチを片付けてくれてました!!

ナデナデしたかったけど、前髪が崩れると思ってエアーでしました!


最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!

How was your day?🥰

Thank you for your likes and comments!️️☺️


Yes! I love Natto.

Plain white rice mixed with Natto and a raw egg is irresistible!!!🤩


Today, we had a stage of KA-CHO-FU-GETSU, Fall 2021, at Kawaguchi Lilia Main Hall. 

I'm appreciative of your support!!!


I had Eba-chan and Risa-chan do my hair done. 


I was excited to see myself in a different look than usual. 🏵


It's been quite a while since I shared a backstage room with them, so I had fun. Thank you, guys! 


Let me speak OUT LOUD. 

I came across Eba-chan tidying up my makeup bag. 

I would have stroked her head, but I just pretended to because I didn't want to mess her bangs.


Thank you for reading all the way here.