みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

朝からジャンプ出来る方と出来ない方、半々でしたね!
本当はやる前にストレッチしなきゃですね👌👌👌


————————————————-

今日は駅に、「セブン自販機」っていうのを見つけました!

皆さんは、見たことがありますか??

ご存知の方も多いかもしれませんが、この自販機、全部セブンイレブンの商品なんです!

めっちゃ便利だな~と思いながら何枚も写真を撮ってしまいました。

私はセブンイレブンのおにぎりでは、
「こんぶわさびめし」が好きなので、自販機でそのおにぎりを買えるって🥺なんで幸せなの🥺
と感動していました。

皆さんは何のおにぎりが好きですか??
私は塩おむすび🍙














大きな独り言
友達の力って大きいね

最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!
How was your day?🥰

Thank you for your likes and comments.️☺️

It seems that about half of you are able to jump soon after getting up from bed.
"I should've done some stretches beforehand." 

Today I encountered a vending machine saying, "Seven ※Jihanki."

Have you seen it? 

※Jihanki=abbr. Jido-hanbai-ki=vending machine


A lot of you guys might know this; all products of this machine are of 7-Eleven.

What a convenience! I took many pictures of it. 

I like sea-kelp with wasabi mustard flavor best among 7-Eleven rice balls, so I am happy and impressed to buy it from the machine.🥺

What rice ball do you like best? 
I like Shio O-musubi, salted ones, no filling. 🍙

Let me speak OUT LOUD.
That's what friends are for.

Thank you for reading all the way here.