みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

大阪も頑張りましたよーー♪♪


———————————————————-

ラジオ📻
「爆夜」聴いていただけました?
歌声もそうなのですが、自分の声を改めて聞くって恥ずかしいなぁー👂なんて笑笑

しかも、自分が喋ってる時の声と、録音した声って違うじゃないですか!

これ、自分が喋ってる??

ってなる時ありません?😂

もう一つ思ったのが、滑舌を良くしたい!

金澤さんの声は生の声もラジオから聞こえて来る声も綺麗すぎて、私本当に感動致しました。
切り返しも上手で、
元祖爆笑王さんとの会話でも私たちが何を話したいかスムーズに助けて下さいました🥰
改めて、尊敬の念を抱きました!


口を大きく広げたり、卵の形にしたり、唇をすぼめたり、口がよく動くようにマスクの下で練習しています🤠😲😙




🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬

🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬


今日の大きな独り言

マシュマロ


最後まで読んで下さりありがとうございました!!

Hi, there!
How was your day?🥰
Thank you for your likes and comments.☺️

I put my all to the stage in Osaka.♪♪

Did you guys listen to "Bakunai"?
Just like my singing voice, this time again, I felt embarrassed? weird? to hear my own voice👂

I think many of you would agree with me on this: "Our recorded voice is not what we expected."
I'm like, "Is it me talking there?" 

Another thing is my articulation. I need to work on it!
On the other hand, Kanazawa-san was amazing. Not to mention her real voice and one through the radio were both beautiful and clear. She was a quick thinker and kept helping our conversation flow with Ganso-Bakusho-Oh-san.     
I admire her all over again. 

Under the face mask, I do some mouth exercises, like opening widely, making an oval shape, pushing the lips forward.

Let me speak OUT LOUD.
marshmallow
                                 
Thankyou for reading all the way here.