みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️

筋トレについてもすごく親身になってアドバイスしてくださって、勉強になりました✍️
嬉しいです!ありがとうございます♪


早速、試しましたよ🤩
ーーーーー!ーー!ー!ーーー!


今日はFCイベントがランドマークホールにて行われました!
来てくださった皆様、応援してくださった皆様、本当にありがとうございます。

先輩方の力を借りての新メンバー3人でのFCイベントが今回が初です。

植村あかりさん、井上玲音さんが、リードして下さいました!!!

メンバーカラーの可愛い衣装に、面白いトークだったり、

本当に皆様に感謝しかないです!!


これからも精一杯皆さんとお会いできるように頑張るので、よろしくお願いいたします!










大きな独り言

明日は、メルパルク大阪にて続・花鳥風月がありまーす🌻

最後まで読んでいただき、ありがとうございます。

Hi, there!
How was your day?🥰
Thank you for your likes and comments!☺️

 I am happy to get all your advice on my workout. 
I've learned a lot✍️, and I have already tried them.🤩I appreciate it. 

——————————————

Today we had the fan club event "Juice=Juce The New Members-Arisawa Ichika, Irie Risa, Ebata Kisaki at Land Mark Hall. 
Thank you for coming and cheering us. 
That was the first fan club event with three of us together with the senpai members' help. 

Thanks to Uemura-san and Inoue-san, we could speak freely. Both of them listened to us with open minds and responded to everything we said and did. 

We got to wear our member color's dress, and we had so much fun talking about various things. 

I have nothing but appreciation. 

I'll keep trying to match your expectation, so please continue supporting us. 

Let me speak OUT LOUD.
I'll be performing at Miel Parque Osaka.

Thank you for reading all the way here.