こんにちは!

今日も1日お疲れ様です。

ブログへのいいね👍やコメント、ありがとうございます🥰

意外と、折り畳み傘を常備している方がいらっしゃっいましたね!!!

あと!!
携帯の充電器‼️‼️
そうそう、いつも忘れてしまうので、持ち物リスト入りしました🤩


今日は、携帯の充電器と折り畳み傘を忘れず入れました!

私はうす紫の折り畳み傘!
————————————————————☂️💫

今日は、朝早く起きました!!

でも、、

無意識に、

「2度寝」

してしまったんですよね。。

気持ち3度寝ぐらいかな😂

でもラッキーなことに、

出る1時間前には起きれて本当によかったです!

嬉しい!

結構時間に余裕があって、
朝ごはんもゆーっくり食べられました😍

何食べたか半分忘れたんですけど😂








今日の独り言

皆さんは何食べた?

最後まで読んでいただいてありがとうございます。

Hi, there!
How was your day?

Thank you for your likes👍and comments.🥰
I didn't expect that "that" many people carried a folding umbrella. 

And you are right! 
The charger for my cell phone!‼️‼️
I tend to forget it.  I have added to "□ Cell phone charger" on my list.🤩

I made sure to put my charger and umbrella into my bag this morning. 
My lavender color umbrella!
————————————————————☂️💫

I woke up early this morning!!

But...

I...🥱
fell..🥱🥱
asleep.😴 

※1 "NI-DONE"

That was what I did. 

Actually, I think I did ※2"SAN-DONE"😂

※1 ni-done=going back to sleep
※2 san-done=san means three, so here means I went back to sleep again after my ni-done. 

Fortunately, 

I could get up one hour before I was supposed to leave home. 

I was happy. 

Having enough time, I could take a lot of time for breakfast.😍 I forgot half of the stuff I ate, though.😂
Let me speak OUT LOUD.
What did you guys eat today?

Thank you for reading all the way here.