こんにちは!

みなさん、今日も一日お疲れさまでした🥰

ぶろぐへいいね👍や、コメントもありがとうございました!

毎日、元気をいただいています❤️‍🔥



—————————————————————❤️‍🔥


今日はつばきファクトリー2021 CAMELIA ~日本武道館 スッペシャル〜の見学に行かせていただきました!!

感動😲🥺✨✨✨

最初の音が鳴ったときからすごく鳥肌が立って。
涙が出ました。

叫びたい気持ちになるくらいでした📣💕✨✨

ライブ後半になるにつれて、感激しすぎて涙がとまらなかった…😭

会場との一体感に、ぞくぞくぞくぞくと、動悸と一緒に髪の毛も逆立ってた…🤩

そして、一緒のタイミングでデビューした4人が本当にすごくて、びっくりしました‼️‼️‼️

その分私も、頑張らないと❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

私も早くステージに立ちたい!

練習するぞ💪💪

——————————-1111———-
そして!!!
入江里咲ちゃん!
福田真琳ちゃん!
お誕生日おめでと!!!!

いつもありがとう!!!
これからも一緒に頑張ろうね!!











今日の大きな独り言
らぶ

最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there!
How was your day?🥰
Thank you for your likes and comments. 

You've been encouraging me a lot. 

I had an opportunity to see Tsubaki Factory 2021 Camelia at Budokan Special. 

Nothing but impressing😲🥺✨✨✨

The moment I heard the very first sound, I got goosebumps all over. 
Tears were welling up in my eyes. 

I felt like screaming. 📣💕✨✨

Closer to the end, I was so moved, and tears were racing down my face.😭

When the audience identified with the Tsubaki members, I got a chill, my heart was racing, and I felt my hair stand on the end. 

The performances of the four fellow members were amazing‼️‼️‼️
I was eager and motivated more than ever. 

I am so looking forward to standing on the stage. 

I'll never stop pushing myself. 💪💪

Happy Birthday to both of you, Irie Risa-chan
and Fukuda Marine-chan.

I often talk about you guys at home.
Let keep motivating each other and developing our skills.


Let me speak OUT LOUD.
Love

Thankyou for reading all the way here.