みなさん

こんにちは!


今日も一日お疲れ様でございました🥰


昨夜に続いて、朝からコメントを読ませていただきました❣️


Juice=Juice加入100日おめでとうってありがとうございました💕


長崎でがんばるそーってパワー満タンになりました🎶🎶


また、長崎の美味しいものも教えていただいてありがとうございます💕💕



長崎はハウステンボスに幼稚園のころ、行ったことがあります。


色紙に似顔絵を書いてもらっていて、絵描きさんに、

「どこから来たの?」に


「日本


って言ったらしいです!!!


確かに、写真を見ると


テーマパーク内は、まさに異国!!!


外国にいてると思ったのかもしれません☺️





今日のステージは

長崎パブリックホールで、『続 花鳥風月』のチーム花に、

2公演立たせていただきました🎤💃🎶✨




緑の中にある、大きなホールでした!!!


みなさん、来てくださって本当にありがとう、そして、いっぱい伝われーーって気持ちでパフォーマンスさせていただきました‼️‼️‼️



みなさん‼️


届きましたかーーーー🗣🎶🎶🎶



🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬




💇‍♀️💇‍♀️💇‍♀️💇‍♀️💇‍♀️💇‍♀️💇‍♀️💇‍♀️💇‍♀️💇‍♀️💇‍♀️💇‍♀️💇‍♀️💇‍♀️💇‍♀️



今日の大きな独り言

真琳ちゃん💙の地元✨✨✨



💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙



💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙


最後まで読んでくださり有難うございました。





Hi, there!

How was your day?🥰

Thank you for your likes👍 and comments.💙


Continuing from last night, I was reading your comments this morning. 

I appreciate your messages on our 100th-day anniversary.

Thanks to them, I have been full-charged to give my all on the stage in Nagasaki.🎶🎶 I also appreciate your telling me recommended Nagasaki local food. 💕💕


I came to visit Huis Ten Bosch when I was in kindergarten. 

The caricature artist who was drawing me asked,

"Where are you from?"


"Japan..."


My parents told me that I answered like this. 


The theme park DOES look like a foreign country in pictures.☺️


I might have thought I was abroad. 


Today, we, team "Hana" had two stages of "KA-CHO-FU-GETSU, Fall 2021" at Nagasaki Public Hall. 🎤💃🎶✨


Lush greenery was all around this big hall.


Thank you so much for coming to see us today. 

Hoping all my feeling of gratitude would get into your heart, I performed today.‼️‼️ 


I wonder if you guys get it. 


Let me speak OUT LOUD.

Marine-chan's 💙hometown. ✨✨✨


Thank you for reading all the way here.