お疲れ様です!
みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした 🥰


ブログへいいね👍やコメントもありがとうございました💙

昨日は、とっても音に敏感で不思議でミステリアスな朝でしたが、それに慣れたのか、普通に過ごすことができました‼️

————————————————————-

また、

昨日は”低糖質レストラン”に行きました🍴


お料理すべてが糖質10g以下だなんて思わせないくらい、ふつうの食事と変わらずびっくりしました😍


どうやって作ってるんだろ!?
お店の人の知恵と工夫と努力だろうなぁって思いながら美味しくいただきました🎶


🍚🍚🍚🍚🍚🍚🍚🍚🍚🍚🍚🍚🍚🍚🍚



そして今日は歌の練習をしました🎤🎤🎶

踊って歌うのは、本当に難しい😣‼️🎶



可愛い声、カッコいい声、地声、裏声、たくさん試しました!
リズム感も鍛えたい!!




課題はたくさんだけど頑張るぞ!!!









『Juice=Juice新メンバー 有澤一華・入江里咲・江端妃咲FCイベント2021』

もうすぐですね!
皆様とお会いできるのを楽しみにしています!


詳しくは!

https://www.up-fc.jp/helloproject/sp/news_Info.php?id=18213

🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬




🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬


今日の大きな独り言
すもも

最後読んでいただきありがとうございます。

Hi, there!
How was your day?🥰
Thank you for your likes👍and comments💙

Yesterday morning, I was so sensitive to the sound. It was just such a strange feeling and mysterious. But after I got used to it, it didn't bother me anymore.️️‼️

I went to a restaurant serving only low-carbohydrate food. 
I wouldn't have guessed that all the dishes contained less than 10 grams of carbohydrate. I was amazed that they tasted the same as regular dishes.😍
How can it be?
Enjoying dinner, I thought all their wisdom, creativity, and effort made this happen.🎶

Today I practiced my singing. 🎤🎤🎶
It is tough to dance and singing together. 😣‼️🎶

I tried to sing with different voices: cute, cool, my natural voice, and a falsetto. I also need to work on a sense of rhythm. 

There are still areas where I can improve. I keep trying!!!

Our Fan Club event is around the corner. We all are excited about it!!
I'm looking forward to seeing you there!

https://www.up-fc.jp/helloproject/sp/news_Info.php?id=18213


Let me speak OUT LOUD.
Plums 

Thank you for reading all the way here.