みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰

昨日のブログへのいいね!やコメントをありがとうございました😍

昨日は、10月10日でJuice=Juiceの日に地元大阪の会場でコンサートができて、本当に嬉しく思います‼️‼️
沢山の応援メッセージのおかげで、今日も益々頑張れます💪💪💪


ーーーーーーーーーーーーーーー💙

昨夜、BEYOOOOONSの
一岡玲奈さんとお喋りさせていただいた時
鉄道のお話をされていて、あまりにも豊富な知識に、本当に本当に!!

びっくりして聞き入ってしまいました❣️❣️❣️

すごすぎます😍‼️

もうかっこ良すぎて💙💙💙


東京では、まだまだ電車に乗って目的地に着くだけで精一杯なんで、少しでもお話を吸収しようと思いましたが、

全くついていけてない私の回路、、、

🚃🚃🚃


又、お伺いしたいなぁって思いました💙💙💙
















今日の大きな独り言
野中美希さんと英語で喋れて本当に嬉しかったです。
お姉さんみたいですごく素敵でした。ますます尊敬しました。




最後まで読んで下さりありがとうございました‼️

Hi, there!
How was your day?

Thank you for your likes and comments.😍

It was a privilege to perform in my hometown, Osaka, on October 10, Juice=Juice Day!
Thanks to all your supportive comments, I can try harder and harder. 💪💪💪

ーーーーーーーーーーーーーーー💙

Last night, I was given an opportunity to talk with Ichioka Reina-san, from BEYOOOOONS. I was "beyond" surprised by her extensive knowledge of railroads. I was totally sucked into her stories.❣️❣️❣ Amazing😍‼️
She is COOOOOL.💙💙💙

In Tokyo, I still can't afford to enjoy railroad life. Getting to the final destination is all I can do right now. 
I tried to take in the information Ichioka-san gave me as much as possible, but my brain could not catch up...

🚃🚃🚃

I hope I'll have more chances to interact with her. 💙💙💙

Let me speak OUT LOUD.
I'm thrilled to talk with Nonaka Miki-san in English. She was lovely and like a real sister. I admire her more than ever. 


Thank you for reading all the way here.️️️‼️