こんにちは。

みなさん、今日も一日お疲れ様でした。

ブログへのいいね!やコメントもありがとうございました。

——————————————-
金澤さんがご卒業されることが発表されました。。。。


今日だけは少しの間、ハロプロファンとして書かせてください。。


金澤さん、わたしは悲しくて寂しくて仕方ありません。


金澤さんの圧倒的な力強い歌声もキラキラ眩しい瞳もスタイリッシュな姿勢も、全部が大好きです。


今は、
ぽっかり胸に穴が空いています。

自分がどうすれば良いかとか考える余裕はありません。

でも、これからもずっとずっと憧れの人です。


金澤さんが、お元気でお幸せでいてくださったら、わたしもそれが一番嬉しいことです。


大きな独り言

横アリ頑張るぞ!!!!


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️




❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️




最後まで読んで下さりありがとうございました。

Hi there!
How was your day?
Thank you for your lovely comments.

—————————————————

The news about Kanazawa Tomoko-san’s graduation has been announced. 

Please allow me to be writing this entry as one of the H!P fans for a bit. 

Kanazawa-san, I feel so sad, and I'm not ready. 
I love everything about you. 
Your powerful singing voice, beautiful sparkling eyes, elegant figure...

Now, I feel a piece of my heart is missing. 

I can't afford to think about what I should do. 

You have been my admirer, and you will be. 

As long as Kanazawa-san is happy and healthy, that makes me happy as well. 

Let me speak OUT LOUD

I’ll be ready for the stage!!!!


Thank you for reading all the way here.