こんにちは!!

今日も一日お疲れ様でした🥰

みなさん、ブログへいいね!やコメントをありがとうございます‼️

毎日パワーもらってるからね‼️‼️‼️

----------—————-











今日は、
愛知のフォレストホールにて続・花鳥風月がありました!!

リハーサルの時に4階席に座って舞台がどういう風に見えてるか見学させていただきました。

思っているより、高くてびっくりしました。

同時に4階の人にもパワーを与えられるように頑張らないと!と思いました!!!

会場の隅から隅まで、届けーーーー💃🎤🎶








今日の大きな独り言

入江里咲ちゃんが歌う
アンジュルムさんの
『恋ならとっくに始まってる』がYouTubeで公開されましたね!!!
イントロ部分で、りさちゃんが、こくんこくんってうなずくの、めっちゃ可愛いーー💕
チェックを忘れないでね‼️‼️




最後まで読んで下さりありがとうございました!!!

Hi, there!
How was your day?🥰

Thank you for your likes and comments. 
Yes! You all have been supporting me a lot through the blog‼️‼️

Today a Ka-Cho-Fu-Getsu 2021 stage was held at Forest Hall in Aichi. 

During the rehearsal, I was given an opportunity to see how it looked from the fourth-floor seats. 
I was surprised to find out it was much higher than I was thinking. At the same time, I thought I'd better give all to my performance to touch your hearts. 

Hoping my love will reach you all over the halls.💃🎤🎶


Let me speak OUT LOUD.

Don't forget to check Irie Risa-chan's latest video on YouTube. She is singing "Koinara Tokkuni Hajimatteru," originally sung by Angerme. 
The way she nods her head in the intro monologue is sooo cute. 

Thank you for reading all the way here!!!