こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログを読んでくださり、いいね!やコメント、ありがとうございます!!!


毎日の励みになっています😆🎶


——————————————💙







今日は!

朝から鼻血が出ました笑笑

興奮してたのかなぁ🎶


とっても気持ちいい秋晴れのお天気の中、

✨三郷市文化会館✨
にて

続・花鳥風月がありました!!
 
すごく、すごーく楽しかったです🤗

前回の公演で自分のパフォーマンスが思うようにいかなくて、舞台裏でひどく落ち込んでいた時に

(セトリにある)

「ある曲」

にすごく助けられました。

やっぱり、、

アイドルってこういう風に、

人を一瞬でポジティブに、そして笑顔に出来るんだな、、😭

と、私が初めてハロー!プロジェクトを好きになった時を思い出しました。


今は皆様にパワーを貰ってばかりだけど

これからは倍で返していきたいので

どうか!!!

これからもよろしくお願いいたします!!






今日の大きな独り言
案外鼻血すぐ止まったで🐥

🐥←りさちゅんに似てる


最後まで読んでいただきありがとうございます!!!

Hi, there!
How was your day?🥰
Thank you for your likes and comments!!!

They all gave me motivation, encouragement as always.😆🎶

——————————————💙

Somehow, I got a nosebleed this morning. 

Was I too psyched?🎶

In pleasant autumn weather, we had a KA-CHO-FU-GETSU 2021 stage at Misato City Culture Hall.

I had a blast.🤗

When I was feeling down backstage because I couldn't perform the way I had imagined, one of the songs on the setlist saved me a lot. 
Just like that! 
Only one pop-idle can make people feel positive and smile.😭
I was thinking back the day I fell in love with H!P

Right now, I feel like only I lean on your support, but I push myself hardest to return double the favor to you guys from now on.


Right now, I feel like only I am taking advantage of leaning on your support, but I’ll push myself hardest to return double the favor to you guys from now on.

Thank you for your continuous support. I love you all. 

Let me speak OUT LOUD.
My nosebleed stopped sooner than I thought. 
🐥←looks like Risa-cha.

Thank you for reading all the way here.