みなさん!


こんにちは!!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログに、いいね👍や沢山コメントをありがとうございました🎶🎶


昨日あったお仕事ですが、発表されるまで楽しみにしていてくださいね😚😚


わたしもワクワクして待っています♪♪


又、エピソード書きます💙


—————————————————😗




今日から10月が始まりました!



外を歩く方たちのお洋服も、長袖を着ている方が多くなった感じがします。


雨ふりですしね。


わたしは、すぐに日に焼けてしまうので、長袖の上着は必需品です。


もちろん日焼け止め日傘も。


半日でも外にいると、すぐに日焼けしちゃう。。。


日焼け後のケアは、昔から色々試しました


母の美容液も、こっそり使ったり、
イヒヒ


-------------------------------------------






明日は、埼玉県三郷市文化会館で
続花鳥風月 のステージですー♫


みなさんの笑顔を想像しながら
練習🎤💃
しました🎶🎶







今日の大きな独り言
筋肉痛なかったよ!!


最後まで読んで下さりありがとうございました!!!



Hi, there!
How was your day?🥰
Thank you for your likes👍 and comments.🎶🎶

About the work I went to yesterday, don't forget to check updated information on H!P's official website. I think you're going to love it. 😚😚

I'm pretty excited.♪♪

I promise I'll write about some behind-the-scene stories. 💙

—————————————————😗

It's the first of October today!

I see way more people on the street wearing long-sleeve shirts. 

Is it because it’s a rainy day? 

A long-sleeve jacket is a "must" item for me, who burns easily. 
Not to mention some sunscreen and a UV umbrella. 

Without them, my skin will get burned in a half day. 

I've tried various skincare tips for sunburn since forever. 

I have sneakily used Mom's skin lotion. tee-hee

-------------------------------------------

I'll be performing on KA-CHO-FU-GETSU 2021 stage at Misato City Culture Hall in Saitama. 

I practiced thinking about smiles from the audience. 🎤💃
I can't wait!!!

Let me speak OUT LOUD.
No muscle pain, yey!

Thank you for reading all the way here.