今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログを読んでいただいた方、そしてコメントを書いてくださった方、

毎日励みに頑張っています!

本当にありがとうございます!!

頑張って成長していきます💪💪

—————————————————💙




突然ですが、みなさん!!

毎日出かける時の荷物って多い方ですか?少ないほうですか?

わたしは、小学生の頃から

    “多い”

んです!!


よく、友達から
かばんに何入れてるん?とか、家族からも、旅行にいくん?とか言われるくらい、カバンをパンパンにしてしまいます。

あれも必要かな?これも必要かな?って色々持って行ってしまいます。

重たくなったカバンを持ちあるくことに対して、苦、だと思わないんです笑笑


でも、カバンから必要なものを取り出す時に、ほかの小物やファイルとかを出したり入れたりしたりが続くと、それがちょっと面倒だなって思うこともあります。

少し、減らそうかなぁ😄

でも、持って行ってしまうだろうなぁ😦



今日の大きな独り言
明日は入浴剤の話しします!!!

最後まで読んで下さり、ありがとうございました!!







Hi, there!
How was your day?🥰

Thank you for your likes and commnets. They've all become my motivation. 

—————————————————💙

Everyone! 

I have a question.

Do you carry a lot of stuff, or do you like to pack light when you go out?

Since I was an elementary school kid, I carry

"A LOT" !!!

My friends often ask me,
"What do you have in your bag?"
Even my family teases me, "Are you going on a trip?"
My bag is completely stuffed full. 

"Should I take this?" "I might need that." thinking like this, I end up putting everything. 

Carrying a heavy bag doesn't bother me. lol

However, I feel a bit troublesome when trying to find something I need from my bag because I have to take out other things first. 

Should I carry less?😄

I know it won't happen😦


Let me speak OUT LOUD.
I'll talk about the Japanese bath bombs.


Thank you for reading all the way here.