こんにちは!

みなさん、今日も一日お疲れ様でした🥰

コメントもありがとうございました!!!

ツアー見に行くよ!って書いてくださっているの、本当にうれしくて、今日もリハーサル頑張りました🥰



———————————————🎶







今日は、えばちゃん(江端妃咲ちゃん)とスタジオまで一緒に歩きました!!!!!

久々にいっぱい喋りました!!!

研修生の時は、
えばちゃんが先輩だったから、あんまりゆっくり話す機会もなかったのですが、

今日は色々なお話しができてうれしかったです🤗💕


お互い頑張ろうね❣️


えばちゃん💛💛💛







今日の大きな独り言
汗かき😚


最後まで読んで下さりありがとうございました!!!


Hi, there!
How was your day?🥰

Thank you for your comments. 

I was so pleased to hear many of you are coming to see the tour.  I could give it my all to the rehearsal today. 🥰
———————————————🎶
I got to talk to Eba-chan, Ebata Kisaki-chan on the way to the studio. 

I haven't been able to chat with her for that long for a while. 

During my kenshusei period, Eba-chan was a senpai member, so I didn't have many chances to have a long talk. I was happy to talk to her about a lot of things today. 🤗💕

Let's keep inspiring and encourage each other, Eba-chan.💛💛💛

Let me speak OUT LOUD.
Sweaty 😚
 
Thank you for reading all the way here.