こんにちは!

みなさん、今日も一日おつかれ様でした!!!

また、コメントもありがとうございました🥰

おかげ様で、前向きに頑張れました💙


ーーーーーーーーーーーーーーー🎶




今日の空は、キレイなブルーでした!!!
なんか、久しぶりに見た気がします💙



引き続き、今日もチーム花のリハーサルでした🎶

いつも、はじまる2時間前ぐらいからか緊張している私にいつも、先輩方は優しく微笑んで下さいます😭

分からない振りがあったら丁寧に教えて下さいます。
不安な顔をしている私にいつも、うんうんってうなずいて、共感して下さってるかのようで、それだけで、心が軽くなって、集中してリハーサルができます。


本当に感謝しかないです😭






大きな独り言
乗り物酔いしたあああ

最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there. 
How was your day? 
I appreciate all your comment. 🥰
Thanks to them I could stay positive. 💙
ーーーーーーーーーーーーーーー🎶

I enjoyed the beautiful blue sky today. It's been a while since I saw the sky like that💙 I think...

Today again, I had a rehearsal for the team Hana stage. 
I start getting nervous two hours before each rehearsal. All senpai members always smile gently at me.😭
 They willingly give their hands when I'm having trouble with dance movements. Nodding at me being anxious, they show their empathy, which makes me feel at ease and concentrate. 

I have nothing but respect and appreciation.😭

I got motion sickness.

Thank you for reading all the way here.