みなさん、こんにちは!

色々沢山のなそなぞを出してくださって、ありがとうございます😆😆
それぞれセンスが光っていて、、すごいって思いました🤩
ケラケラ笑いながら、26時までなぞなぞ解いてました!!!

難しかったー

ノーヒントで正解したのが2問です💘💘





—————————————————💙


今日は出かけに、キャップを被ろうか、キャスケットを被ろうか迷いました。

以前ブログで書いた通り、オシャレにうとくて、まだまだ何を着たら良いかわからないから、

先輩方を参考にさせていただいて、コーディネートの勉強をしています☺️


靴とかばんの色が同じ黒だったから、今日は黒のキャスケットを被ることにしましたよ😙


ちょっと成長してるかなぁ😅😅😅


————————————————-

モーニング娘。さんおめでとうございます!!
今日はモーニング娘。さんの24周年記念日です‼️‼️‼️









今日の大きな独り言

コーンスープにハマってしまった!!!


最後まで読んで下さりありがとうございました。


Hi, there!
Thank you for the many riddles.😆😆
I was impressed by their originality. I was cracking "the code" as cackling laughing till two in the morning. 


It was hard. 

I could get only two questions right without the hints. 

—————————————————💙

This morning, I was wondering if I should wear a baseball cap or a newsboy cap. 

Like I mentioned before, I am still learning about fashion and don't know what to wear. 
I am getting fashion tips by observing senpai members' outfits.️☺️

I chose black for a bag and shoes for today, so I decided to wear a black newsboy cap. 

Am I getting better?😅😅😅
——————————————————-

I want to congratulate all the members of Morning Musume-san on the 24th anniversary of their debut. ‼️‼️‼️


Let me speak OUT LOUD.
I've been hooked on corn soup!!!!



Thank you for reading all the way here.