こんにちは!

コメント、ありがとうございます!

今日も元気をもらいました🥰


———————————————💪💪💪


今日は立川ステージガーデンにて、Hello! Project 2021 Summer 
Sapphire & Rubyがありました!
応援してくださってありがとうございました!

もうあと明日しかないです😭

最初のリハーサルでは、フィナーレでのカウントが数えられなくて、、、


ダメダメでした😭😭😭


その日からダンスを覚えるのもカウントで数えて覚えるようにしました。。

今思うと、どうやって踊り覚えてきたの!?ってなります😯😵😂


—————————1234–2234👏👏👏👏




そして、今朝外に出た瞬間に、
一匹の猫ちゃんがわたしの前にやってきてくれました!!🐈🐈🐈

お散歩中かなぁ😉車が通れない場所だし。。

ニャーニャーって泣きながら寄ってきてくれて、

そしてこの子!🐱💙
以前みた夢の猫ちゃんにそっくりなんです😵✨✨✨✨

お出迎え、お見送りしてくれているのかなぁ🥰🥰🥰
(ほのぼのさせてくれてありがとう🐱💕)



大きな独り言
今日は寒くない!

最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there!
Thank you for the comments. 
They became the source of my energy again!🥰
———————————————💪💪💪

We had Hello! Project 2021 Summer Sapphire & Ruby at Tachikawa Stage Garden.

Thank you very much for your continuous support.

We have only one more day left.😭

At the very first rehearsal for the finale on this tour, I messed up counting in dance. 

I was totally lost.😭😭😭

From that day on, I started counting in dance to remember the dance movements. 

Thinking back, "How had I learned all the choreography?" I wonder.😯😵😂

————————one, two, three, four-two, two, three, four👏👏👏👏

This morning when I got outside,

A cat was walking toward me🐈🐈🐈

"Are you taking a walk?"😉
"No cars are coming around here, huh?"

Meowing, it was coming close to me. 

Ah!, this cat!🐱💙
It looks exactly like the cat in my dream the other day! 😵✨✨✨✨

Does this cat welcome and see me off? 🥰🥰🥰
"Thank you for making me feel at ease."🐱💕

Let me speak OUT LOUD.
It isn't chilly today. 

Thank you for reading all the way here.