こんにちは!
コメント、ありがとうございます!

今日は、Hello! Project 2021 Summer 
Sapphire & Rubyが仙台でありました!!

Hello! Project 2021 Summer 
Sapphire & Ruby
でのご挨拶もあとわずかです

だからこそ、初日のオリックス劇場を振り返って、見たことも感じたことも思い出して、今日も精一杯舞台に立たせていただきました!!!






————————————1111111—————

昨日の、恥ずかしかった話聞いてください。。

急いで電車に乗ろうと思って階段を登っていたら、、

なんてことやら


つまずきました。。

周りに人がいて、、

皆さん一斉にバッと振り返ってました。
軽く10人の方々と目があったと思います😂

いひひってペコペコしながら逃げました!

電車は間に合いましたよ!怪我もしませんでしたあ!!

これから慎重に階段登りたい🧐

大きな独り言
牛ターーーン



最後まで読んでいただきありがとうございました。

Hi, there!
Thank you for the comments.

Hello! Project 2021 Summer Sapphire & Ruby was held at Sendai Sun Plaza Hall! 

Now we only have four more stages to go greeting you all on this concert tour. 

It was all the more reason to recall what I saw and how I felt on the very first stage at Orix Theater, and I gave it all I got!!!
———————————1111111—————

I have an embarrassing story to tell you. 

When rushing on going up the stairs to catch a train, 

Shoot!

I tripped over...

All the people around me 

turned their heads toward me.  I think I had actual eye contact with at least ten people😂

As bowing many times, I ran off there with nervous laughter. 

I made it to the train, and I was fine, no injured. 

I should be more careful when I climb the stairs from now on.🧐

Let me speak OUT LOUD.
GYUTAAAAAN.

※GYUTAN=Beef tongue

Thank you for reading all the way here.