みなさん、こんにちは!

コメントありがとうございます!

北海道の空気、いっぱい吸ってきましたよ!!!

————————————
—💖💫



今日は、ダンスを練習しました

ひとつの振りを覚えるのも場位置を覚えるのも、すごく時間がかかります汗汗


研修生の時のリハーサルでは、ダンスの基礎、例えばボックスとかバドブレとか、初めて聞くステップの名前から覚えました。

全く出来なさすぎて、毎日半泣きで、鏡に向かっていました。

挙げ句の果てには、壁の端っこに体育座りして落ち込んでました😂

そして、先輩方の映像を観て、パワーをもらって又練習していました!!!

今日も変わらず、juice=juice先輩方のDVDを観て勉強しました!!!



——————————————💃💃


今日の大きな独り言

コーヒーって苦い


最後まで読んで下さりありがとうございました!!!



Hi, there!
Thank you for the comments. 

 I breathed a lot of fresh air in Hokkaido. 
————————————
—💖 💫

I practiced dancing for many hours today.

It takes me forever to memorize choreography and my positions on a stage.

During my Kenshusei period, my rehearsal started with remembering names of the dance steps I had never heard of, like "box" or " paddbre"💦💦

Being hopeless I was, I was fighting back the tears in front of the mirror every day. 

After all, I was sitting down hugging my knees to my chest at the corner of the studio. I was feeling down😂

At times like this, videos of Senpai members always cheered me up and kept me going. 

Today, too--I learned a lot from DVDs of Juice=Juice Senpai members. 

——————————————💃💃

Let me speak OUT LOUD.
Coffee is too bitter for me. 

Thank you for the reading all the way here.