こんにちは!

みなさんがコメントに、今日もおつかれさまとか、ブログの更新ありがとうとか、体に気を付けてねって、優しいコメントをしてくださるから、わたしも読むたんびに、あたたかい気持ちになれます泣泣

ありがとうございます🥲


———————————————⭐️


札幌で、Hello! Project 2021 Summer 
Sapphire & Rubyがありました!!!

応援ありがとうございました✨✨✨

広いホールでした!!!札幌でみなさんの笑顔を目に焼き付けてきました!!!


元気いっぱいです💪💓💪
—————————————————-



今日は研修生ユニットの、米村姫良々さんとお写真を撮ってもらいました!!

米村さーーーーーーーーーん❣️❣️❣️

会いたかったですぅ泣泣

米村さんは、プリンセスみたいなお顔で、サバサバしていて本当にカッコいいです!

そして米村さんには、以前、前髪のセットの仕方を教えていただきました!
ぶんぶん頭を振っても、前髪がくずれないんです。
どれだけみだれないかって、


米村さん、ヘッドバンキングまでしてくれましたよ💕💕💕

わたしはまだまだ上手にできません泣泣


————⭐️———⭐️⭐️————-⭐️⭐️⭐️




大きな独り言
会いたかったよーーー

最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hello, there!
Reading your comments like "you must be tired," "thank you for updating the blog," "take care of yourself," etc., your kind consideration warms my heart every day. 

Thank you very much🥲

———————————————⭐

We had Hello! Project 2021 Summer Sapphire & Ruby at Sapporo Cultural Art Theater!!!

Thank you for your continuous support. 

It was a big hall!!! 
I have imprinted all your smiles in my mind. 

Now I've got a lot of energy💪💓💪

——————————————————-

Today Yonemura Kirara-san from Kenshusei Unit was kind enough to take a picture with me. 

Yonemura-san!!! I missed you so much. I'm happy💓

Yonemura-san looks like a princess. She is always cool, chill💓

She has taught me how to style our bangs for work. 

Her "super bangs" never get messy. Seriously! Never! Yonemura-san even headbanged for us to show how stable they were💕💕💕 💕

I haven’t been able to train my bangs yet🥲🥲



———————————————⭐


Let me speak OUT LOUD.
I wanted to see you—-

Thank you for reading all the way here.