こんにちは

コメント、ありがとうございます!!!

昨日のブログで書いていた私が餃子と食べたもう一品は、、

麻婆豆腐🥢⭐️

です!

—————————————————💙


明日は、Hello! Project 2021 Summer 
Sapphire & Rubyの公演が札幌文化芸術劇場であります!

札幌で皆さんとお会いできるのを楽しみしています🎶🎶

—————————————————



昨日、頭ツボを押してみました!

頭のツボをおさえていって、
あっここが痛いっていうところを何度か押してみたら、肩こりが楽になりました!

すごく素直に効いたみたいです笑笑

昨夜はいつもより熟睡できた気がします!!

これからストレッチ、マッサージ、頭ツボ押し3点セットにして、毎晩日課にしたいなーなんて思いました😙

大きな独り言

目覚めもさいこうー


最後まで読んでいただきありがとうございました!!!






Hi, there.
Thank you for the comments!!!

What I had with the potstickers was......

Mapo Tofu, bean curd Szechwan style🥢⭐
—————————————————💙

Hello! Project 2021 Summer 
Sapphire & Ruby will be held at Sapporo Cultural Art Theater tomorrow. 
I'm very much looking forward to seeing you all there🎶🎶

—————————————————
Yesterday, I was doing acupressure on my head. 

I tried pushing pressure points one by one till I found a painful one. Then I focused on pressing that particular one a couple of times. My stiff shoulders felt better after that.

Acupressure works well for me.

I think I was able to sleep deeper than usual!!

From now on, doing stretches, massages, and acupressure is my night routine. That's what I was thinking😙

Let me speak OUT LOUD.
I felt refreshed after waking up. 

Thank you for reading all the way here.