こんにちは!


コメント、ありがとうございます!


たくさんハッピーな気分です😉


みなさんは、どんなペットちゃんたちといますか???



———🐶——🐱——🐹——🦜….




今日は、宝物ボックスの整理をしました!!!


奥のほうもね😉


見つけてテンションが上がったのは、



焼き鳥のキーホルダー!!!





私、食品サンプルのキーホルダーだったり、置き物が大好きなんですよ!!!



むかし、UFOキャッチャーでチャレンジしました♪♪



すごく下手っぴで、、🥲



一度も成功したことがないーーーーーーー🤷🏼‍♀️



でも、この焼き鳥のキーホルダーは、昔クレーンゲームが得意な親戚の子にとって貰いました!!


2回で取れてて、本当にすごい😳


これからも大切にします!!



餃子の食品サンプルゲットしたい🥟



今日の大きな独り言

思いやりに感謝ーーーー



最後まで読んで下さり、ありがとうございました!!!



Hi, there!

Thank you for your comments.

You guys make me happy.😉


Do you have any pets?


——🐶——🐱——🐹——🦜…


Today I cleaned and organized inside my treasure box thoroughly. 



I was psyched to see my YAKITORI(Chicken skewers) keychain!!!


Keychains and ornaments of realistic replica food fascinate me. 


Way back, I tried a claw machine. 

I was really bad at it.🥲


No prize in my hand ever. ーーーーーーー🤷🏼‍♀️

My relative, who was good at the game, gave me the YAKITORI keychain. 


It took only two tries to get it.  Impressive!

I'll treasure it forever. 


Now I want to get a replica GYOZA, a potsticker.🥟 


Let me speak OUT LOUD.

I appreciate your kindness. 


Thank you for reading all the way here.