こんにちは!

コメント、ありがとうございます泣泣

読ませていただくのを、毎日の楽しみにしています!!!

元気がでる💪💪💪

———————————————💙


昨日、新メンバーのメンバーカラーが発表されました!!!


私はライトブルーに決定しました🥰🥰🥰



めっちゃ嬉しいです!!


昔からライトブルーが好きで、結構、ライトブルーな小物も部屋にありましたよ🎶🎶


わたしの部屋はライトブルーだらけでーーーす!!!

とくに大きい地球儀🌎✨✨✨


神秘的だなぁ💙💙💙


ドッキドキして、興奮します💪




大きな独り言
嬉しいいいい😃




最後まで読んで下さりありがとうございます!

Hello, there!
Thank you for your comments. 
I look forward to reading your encouraging messages every day. 💪💪💪

———————————————💙

Our member colors have been announced. 
Mine is light blue. 🥰🥰🥰

I'm thrilled to get my favorite color. 

Since I was little, I have loved light blue, so
there are quite a few goods in the color in my room. 

Light blue here, light blue there, light blue everywhere!

A big globe stands out most of all. 
It looks mystical. 
It's Exciting and motivating! 

Let me speak OUT LOUD.
Yippee! 

Thank you for reading all the way here.