みなさん、こんにちは!

コメントもありがとうございます泣泣

今日もたくさん、パワーをいただきました!!!

——-🎶——🎶——🎶——🎶——🎶———




今日は100均ショップに行きました。えんぴつとえんぴつ削りを買いました。

100均ショップには惹かれる商品がいっぱいあって今日は、

5つしかかわないルールで、お買い物しました♪♪

手芸用品がたくさん並んでいて、何に使うのかなぁって見ていました、ソーイングセットも1つだけ買いましたよ😃

使ったことないけど😚

ソーイングセットで思い出しましたが、玉結びが下手です。

まず針に糸を通すと、するするって糸がぬけるのが問題!
玉結びも、出来上がりが小さいから、もう一回もう一回ってしたら、糸に2つ3つ玉結びができちゃう、、あと、ごろごろしたデッカい玉結びとか😚

器用にできないです😚


みなさんはどうですか?


今日の大きな独り言

眠気を抑えるのに必死


最後まで読んでくださり、ありがとうございました!!!






Hi, there!
Thank you for your comments. 
You guys always cheer me up!!!
——-🎶——🎶——🎶——🎶——🎶———

I went to a 100 yen shop today and bought some pencils and a pencil sharpener. 

There are so many attractive products there. 

I had set a rule that I would buy only five items before starting shopping. 

In one section, I found a bunch of craft material on the shelves. Wondering what those goods were for, I picked out a sewing kit.😃

Am I going to use it ever? 😚

Speaking of a sewing set, I cannot tie a knot in thread well. The problem starts even when I am trying to thread a needle. The thread keeps slipping through! A knot I can make is always too tiny, so I have to try it again and again. It ends up with a couple of knots in the thread or one big fat knot.😚 I am all thumbs.😚

How about you guys?

Let me speak OUT LOUD.
I'm struggling to stay awake.

Thank you for reading all the way here.