みなさん!
こんにちは😃

コメントもありがとうございます泣泣
みなさんも試験勉強、頑張ってらっしゃるのですね!!

一緒に

がんばりましょうー‼️


 💪やるぞい💪


——💪——-💪——-💪——-💪—


お造りを食べました🥰🥰

母が、お造り買ってきてって言うので、おつかいに行きました♪♪

大好きなマグロを、スーパー2件回って買いました
😚

まぐろの切り落としを1つ、お造り1つを、買って母と食べました。


ワサビしょうゆで食べましたが、

ゆずとレモンとミョウガのチューブがあって、ためしたら美味しかった!!!



今日の大きな独り言

らっきょとパクチーのチューブで、カレーパンたべたーー!!


最後まで読んで下さりありがとうございました!




Hi, there!

Thank you for your comments and encouragement. 

Now I know a lot of you also study hard for some kinds of tests. 

Let‘s give it our all‼️

 💪We can do it!💪

—💪——-💪——-💪——-💪—

I had some raw fish. 

Mom sent me to 
buy sliced raw fish. 

I hopped around two supermarkets for my favorite fish-MAGURO, tuna. 

I bought KIRIOTOSHI, its trimmings, and O-TSUKURI, its slices. 

Although Mom and I ate most of them with soy sauce with WASABI mustard, we also tried them with pastes of YUZU, LEMON, and MYOGA in tubes. They were all good. 

Let me speak OUT LOUD.
I had a curry bun with tubed RAKKYO and phakchi.


※YUZU=a small citrus fruit 
※MYOGA=a ginger flavor plant, 
※RAKKYO=Pickled Japanese leek bulbs

Thank you for reading all the way here.