こんにちは!

コメント、ありがとうございます!!

パワーいっぱいいただきました!

————————————————————

今日はお天気がカラッと晴れて、雲も真っ白でした!!

絵にかけそう🎶



雲で思い出したのですが、

小学校一年生の時、音読の宿題がありました。
 
 くじらぐも

友達と一緒に雲に向かって練習していました😂

段々どっちが大きな声で読めるか、とかになってたなぁ笑笑

———☀️——-☀️——-☀️—-

今日は、朝から携帯でホラー映画を観ました。

朝の時間だからかな?

思ったより怖くなかったです😂

結構ホラー映画いける派かも😚

みなさんはどうですか??


今日の大きな独り言

昼寝2度したー


最後まで読んで下さりありがとうございました!!!


Hi there!

Thank you for your comments. Those messages are my fuel. 

A sunny day!  The clear and blue sky and the pure white clouds up there made me feel like drawing🎶

Speaking of clouds, I had read-aloud homework when I was in the first grade. 

"KUJIRA KUMO," titled "A Whale-shaped Cloud."

My friend and I practiced reading it out loud toward the clouds.😂
Somehow,  it turned out a competition. Whoever had a louder voice would win.lol

——☀️——-☀️——-☀️—-

I watched a horror movie on my cell phone this morning.
It was not as scary as I had thought it would be.😂
Was it just because I saw it in the morning? I'm not sure, though. 
I might be totally OK with horror movies.😚

How about you guys?

Let me speak OUT LOUD.
I took naps twice. 

Thank you for reading all the way here.