こんにちは!!

コメント、ありがとうございます!


今日は、ハロー!プロジェクト2021Summer Sapphire & Ruby が、東京の中野サンプラザホールでありました。

中野サンプラザホールは、今年の4月、研修生初単独ライブ〜エピソードゼロ〜で立たせていただいたホールです。

 

 おおきい😍


と、圧倒されましたが、


今日も、やっぱり


 おおきなホールだ😍


と、背中から緊張しました!








みなさんの笑顔をみて、嬉しくなってキョロキョロしてはいけないって思っていたのに、ついつい目で追ってしまいました!!!


お天気も心配な中、

たくさんの応援に、笑顔を

ありがとうございました!!!


—————-/—//—————



BEYOOOOONDSさん💕💕💕

2周年記念、大変おめでとうございます!!✨✨✨

ライブや握手会に、たーくさん行かせていただいた思い出を、また、いつかお話しさせてくださいませ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥スキ



今日のおおきな独り言


きのうから湿気がすごい!


最後まで読んで下さりありがとうございました!!!












Hi, there!

Thank you for your comments.


Today, I went on the "Hello! Project 2021 Summe Sapphire & Ruby" stage at Nakano Sun Plaza Hall. 

I'd been on the same stage as a Kenshusei member. It was Kenshusei solo live, "Episode zero." 


"Huge"😍

I was overwhelmed by its size back then. 


Today again, as I'd imagined, 

"Wow, Huge hall."😍

I felt tension building up in my back. 


Seeing all your smiles from the stage made me happy. I knew I was not supposed to have wandering eyes, but I could not help!!!


Thank you for coming to the event in the unstable weather. I DO appreciate your encouragement and smiles. 


——————-


Happy 2nd anniversary to admirable 

BEYOOOOONDS san!!!!!

I have many otaku memories with them; their lives, handshaking events, etc. 

Let me share those stories with you some other time. 


Let me speak OUT LOUD.

It's been humid since yesterday. 


Thank you for reading all the way here.