こんにちは!

コメント、ありがとうございます!!!





今日はカーラーで内巻きにしましたー!



————————————


82日です!


こちらの気温は29度!


ぎんぎんの暑さに負けず筋トレをしました!!!!!!


とまらない汗に、呼吸を合わせていたら、なんか、テンションが上がってきました!


爽快!!!



毎日、筋トレandストレッチを続けていくと、自分の弱点に気づきます。

立ったまんま、壁に膝裏をくっつけて前屈をしたのですが、膝が曲ってしまいます、くやしい!

毎日、10回はやっていかないといけないって😤


つづけるっ😟!!


————————————/—-


研修生の先輩方へのインタビューで、ドヤ顔で「私、ストレッチしないです」と言ったことを思い出しておりました。

お恥ずかしい。

なにゆーてんねん!有澤😂






今日のおおきな独り言


開脚のほうがすきー


————————————-







この写真をCDジャケット風に編集しようと思ったのですが、、うまくいきませんでした!😂





最後まで読んでくださり、ありがとうございました!!!



Hi, there.

Thank you for the comments.


I got my curled my hair!


————————————————


August the 2nd!

It's 29° celsius here.


But, even this boiling hot weather couldn't stop me from doing a workout!!!


While I was trying to synchronize the breath to dripping sweat, I somehow got more and more motivated.



Exhilarating!



I've been working out and doing some stretches for days, and I now know what body part I need to strengthen.



Standing with the back of my knees touching the wall, I could not bend forward with keeping my knees straight.


Frustrating!



I've decided to do this forward bending exercise 10 times a day.


I'll keep trying!!

———————————————


I recalled the interview with the senpai members from H!P Kenshusei. I naively said, "I don't do stretches."  

How embarrassing! 


Shame on you, Arisawa!


———————————————


-Let me speak OUT LOUD.-


I prefer doing the splits.


———————————————

I wanted to make this picture look like a CD cover but it didn’t work out well😂😂


Thank you for reading all the way here.