こんにちは!!!


コメント、ありがとうございます!


昨日のブログの写真で、皆さん、急な雨?って聞いてくださったのですが。。


そうです!!!

急な大雨です。。


傘を探して入ったコンビニにはカッパしかなくて。。。

めっちゃ久々にカッパ着ましたよ笑笑


そうしたら、



車がザブーーーーーーン


キタァーーーーーーーー



横なぐりの滝に打たれました♪


泣きっ面に蜂🐝

ですか😮‍💨



どこが雨宿りする所ないかなーとか思ってたら、、



目の前に、、


東京タワーが!!!


おお、The Tokyo!!


大雨のため、記念撮影する余裕もなく、、


雨宿りのために初めて東京タワーの中に入りました🥰


初 観光オブ東京タワー🗼



東京タワー内のショップでも、かわいいタオルをお買い物出来て、ラッキー🤞でした!!!


最初は落ち込んでましたが、東京タワーのおか

げで気分が晴れました。






————————-

さてさて、本日は広島で、Hello! Project 2021 Summer Sapphire & Ruby!

がありました!!

応援、ありがとうございました♪♪♪

広島に行ったら絶対絶対食べたいと思ってい

た、お好み焼き!

食べることが出来ました。

めちゃくちゃ美味しかったです。

今日もたべものの話しでした!!!



今日のおおきな独り言


我が家のお好み焼きは、広島スタイルやったーーー


最後まで読んでくださりありがとございました!!!







Hi, there.

Thank you for your comments.


Your guessing was correct!


I got soaked in sudden rain.

At the convenience store, they only had raincoats...

When was the last time I wore a raincoat?


And then,


A car is coming, coming, coming

SPLOOOOOOSH!


Come oooooon!


The Torrent of water got me.

 

" It never rains, but it pours. "


Wondering if I could find a place I could get out of the rain,


right in front of me,

                

Tokyo Tower!


A symbol of Tokyo!


But I was too wet to take a picture.

I got into Tokyo Tower to hide from the rain for the first time.


Yay! A tourist spot, Tokyo Tower✔️


Oh well, I had a chance to buy a cute towel at the gift shop, so I was also lucky, after all.


———————————————-

AND I was on the stage for Hello! Project 2021 Summer Sapphire & Ruby!


Thank you very much for your support.


At last! I had a chance to eat authentic Hiroshima-styled Okonomiyaki I had wanted to eat.

It was sooo good.🥰


Am I always talking about food here?

A foody I am.🤤🤤

                  

--------------

Let me speak OUT LOUD.

Home-made Okonomiyaki has always been Hiroshima-styled!!


Thank you for reading all the way here.