こんにちは!!

コメント、ありがとうございます!

皆さんのギャグセン好きです😏🧋


最近、見たことのない絵文字を使うのが楽しいです🧁

—————————————————

昨日、えばちゃま(江端妃咲ちゃん)に顔のマッサージをしてもらいました!!!


指の力がすごくて、顔が一回りも二回りもちっちゃくなって、さすがだなああと思いました😚

スッキリなったかな???




—————————————————

お昼ご飯の話!


昨日、お昼ご飯に唐揚げ食べました!!


唐揚げのカリカリの部分好きなんですよねー!!!!


りさちゃんとえばちゃまに唐揚げのカリカリの美味しさについて語ってたら、2人とも目を見開いてめっちゃ共感してくれました😂


母もカリカリ好きで、家族で唐揚げを食べるときは、母にカリカリの多いところをお皿に分けます!!



たまにめっちゃカリカリ部分がある唐揚げってありますよね!!

あれが出てきた時のレア感分かりますか!?

その時の心の声は叫んでます笑


皆さんは衣パリパリ派か、おにくジューシー楽しむ派かどっちですか!!?


——————————————————

 唐揚げから話は一気に変わります



ハロー!プロジェクト新メンバーオーディションの締め切りが8/19 10:00です!!!


わたしも結構、考えてギリギリに応募しました


とにかくハロー!プロジェクトが大好きの一心でした



あの時の、勇気よ


えらいぞ、アリサワ🧋



みなさん!

勇気を出して応募してくださいね!!!



今日のおおきな独り言

ハロー!プロジェクトドリーム💫💫💫


最後まで読んで下さりありがとうございました!!!

———————————————

  



  

Hello!

Thank you for your comments.

I like your sense of humor.

Recently I'm having fun using the latest emoticons.🧋💗

——————————————

Yesterday, Ebachama gave me a facial massage.

She knows about beauty cares well.

Thanks to her strong finger pressure, my face looked a bit smaller, just like I'd expected.

What do you think? Get sharper?


————————————————-


Here's a lunchtime story.


I had some fried chicken yesterday. 


Crispy parts of fried batter are my favorite!


When I was giving a speech on "Delicious Crispy Fried Batters" to Risa-chan and Ebachama, they both had wide-open eyes and totally empathized with me.


Mom also likes crispy parts, so I always share crisps with her when we have fried chicken at home.


Sometimes we come across fried chicken with a super crispy part, don't we?

The voice inside of me screams, 

"Yes! It's extra rare!" 

Do you feel the same way?


Which fried chicken do you like, with thick batter or thin batter?


—————————————————-

Let me talk about something completely different. 

 

The deadline for Hello! Project New Member Audition is August 19 at 10:00 am.


I waited till the very last moment to apply for my audition after rather deep consideration.

Only my love for Hello! Project made me take action.


Way to go! My courage!

Good job! Arisawa!


Everyone!

Gather your courage and apply for Hello! Project New Member Audition.


Let me speak OUT LOUD.

Hello! Project Dream


Thank you for reading all the way here!