こんにちは!!

コメント、ありがとうございます!!


ちなみに今の携帯のロック画面はハリネズミです!毎日癒されてます♪




———————————————-

昨日、暑すぎて熱中症になるかと思いすぐにスポーツドリンクを飲みました!!!


一口飲んだだけで生き返りましたよ!

みなさんも「なんか、やばい!!」と思ったらすぐに、水分補給してくださいね!!


約束ですよ!!!!!







暑い😎で思い出したんですが、

2年前の体育祭の話をちょっとしたいと思います😂


私、、

実は

運動が



得意ではないです笑


特に、球技、、


バレーボールをしても、自分で打ったサーブが自分の顔面に当たります。

バスケットボールをしても、シュートを決める以前にドリブルしたままコート外へ行ったことも😂

スイミングは、ビート板があれば泳げます!!いひひ



そんな運動が得意じゃないわたしですが、、!


体育祭であったドッジボールで

最後の1人になったことがあるんですよ


試合中に、投げてくれてる人のうしろに隠れる専門だったので。逃げ回っていたら、、💨💨


    なんと


1人取り残され🏃‍♀️


あっちゃーこりゃ怖い


相手チームで残っていたのは、最強3人。

31の状況です。。



逃げ切るしかないやん!!!



と思い、攻撃は外野に行った強いメンバー達に任せました!!!


なんとかすばしっこく速球をかわしたことに成功した、、わたし


勝ちました!!!


なんか、初めてスポーツでの功績を残せた感じがして、チームメイトにも褒められて嬉しさマックスでした!!!


そしてその日の体育祭では、私達のチームが見事一位になったんですよ!!!


嬉しかったです!!


皆さんは体育祭での思い出とかありますか!?


私まだまだあるかも😏


—————————————

大きな独り言

ちくわの中にチーズ入れて食べたい


最後まで読んでいただきありがとうございました!




Hi, there.

Thank you for your comments.


For your information, the lock screen picture on my cell phone is a hedgehog. It helps me feel relaxed every day.

——————————-


Yesterday, it was too hot.

I thought I would get heatstroke. Immediately, I drank a sports drink.

With just a sip of it, I re-energized!


In case you have a moment like, "Shoot, something wrong with my body." (because of heat) Please, drink water right away.

You promise?


Speaking of a hot day,


I want to share a story about my school sports day held two years ago.



To be honest,



I am


NOT


athletic.



Especially ball games...


In a volleyball game, the ball I hit returns directly to my face.

I am always dribbling out of the court before I even attempt to shoot in a basketball game. Oh, I can swim...if allowed to use a kickboard. lol


Although I am not good at sports,

At one of the sports day events, the dodgeball game, I had become the last infield player of my team on the court.


Getting behind the throwers on my team, I kept running around in circles during the game.


and in the end,

I  was left all alone



Oh, gosh...I'm scared.



Three infield players, fairly athletic type, on the opposing team VS Miss Clumsy.


My strategy:

An extreme defense is the best defense.


I counted on my outfield players on offense.


Believe it or not,


I kept squirming away from the fastballs. 


AND I MADE IT!!!!

We wooooon!!



That was the first time I achieved something in sports. hehe


All the teammates praised me.

I felt at the top of the world.😂


Moreover, our team became the overall champion for the sports day.

I was thrilled!


Do you have any sports day memories?

I might have more stories😏


Let me speak OUT LOUD.

Give me Chikuwa with cheese in it!


Chikuwa=tube-shaped fish paste cake


Thank you for reading all the way here !