こんにちは!!

コメント、ありがとうございます!!


皆さんと出会えたのもご縁ですね!!感謝です。!



———————————————

今日は、お昼ご飯にお母さんのカレーライスを食べました!!

ひっさびさのカレーでした🍛🍛

おいしかった!!!



—————

初めてインド料理店で食べたカレーの美味しさを今でも覚えています。

外はカリカリ、中はふわふわなナンをカレーにつけて食べるのが、新鮮、

すごく美味しかっです。

感動を残したくて、写真を何枚も撮りました。





今でも写真を見返します。


あ!ラッシーも飲みましたよ!!

初ラッシーで感動したな〜!

——————————————————

学校行事の話を少し、、


私の通った学校では、毎年、仮装イベントがあって、普段は恥ずかしくて、あんまり参加しませんでした。。へへ

1番参加してそうなのに😂


 でも、ある年、、


私も一回だけ参加したことがあって。。


友達3人で、熊、うさぎ、パンダの着ぐるみをきたのですが。



有澤は、うさぎになりました。😂



恥ずかしくて一瞬だけ着て、すぐ着替えて、逃げました。



転けました。


————————————————

大きな独り言


ラッシーラッシーイッチー



最後まで読んでいただきありがとうございました。





Hello!

Thank you for your lovely comments.

Being able to meet you all is also a good fate, GOEN.

Thank you so much 😭


—————————————————-

Today I had homemade curry and rice.


It’s been a while since I ate last time.

It was good 🍛🍛


I still remember the taste of the curry I had at an Indian restaurant for the first time.


Dipping crispy-outside and soft-inside naan into curry was a totally new experience to me!!! It was delicious 🤤 


I took a lot of pictures to keep this “yummy “ moment as a memory.


Sometimes, I still look back at those photos.


Ah!! I also had Lassi.

It was my first time. Impressing!!


——————————————-

About my school life 😳


At my school, we had an annual costume event. Usually, I wouldn’t participate in it because I was too shy to.

(I know I  look like a person who would enjoy this kind of event the most.)



But…

On one occasion, I decided to give it a try.


A bear, a rabbit, and a panda were suits two of my friends and I had chosen.



Me, Arisawa became a rabbit!😂



But after just a few minutes, I took it off and ran away!




 I FELL OVER…..

————————————————————

-Let me speak OUT LOUD-


Lassi,Lassi,Icchie


Thank you for reading all the way here.