みなさん、こんにちは!
いつも、たくさんのコメントありがとうございます!!

名前の後ろから読み、
結構されているのですね🤗
また、いろんなニックネームでよんで下さってありがとうございます!
—————————————



かぼちゃスープの美味しさを熱弁している有澤 
えばちゃま(江端妃咲ちゃん)撮影

The moment I’m passionately speaking about how good the pumpkin soup is. 

Photo taken by Ebachama(Ebata Kisaki chan)

———————————————-

さて、わたしも今日から夏休みです!

えばちゃまは昨日からやったんやね!

夏休みって色々思い出があるんですが。

なかでも”宿題”!!!

みなさん、夏休み入ってすぐにやっちゃう方ですか?
あとで追い込むタイプですか?

わたしは、毎年コロコロ変わっていました笑笑
———————————————-

小学3年生の時の自由研究に、ロンドンオリンピックをまとめたのを思い出しました!!!
大きなスケッチブックに、ロンドンオリンピックで興味をもった新聞の記事を切り抜いて貼って感想を書くっていうの。

今、見返したら、





おもしろい🤣
———————————————
中学生になってから、夏休みの宿題はなかったんですが、、
  
  夏休み=バイオリンの練習

 練習、練習、練習

もう、練習しか思いうかばない笑笑

私がやっていたバイオリン練習方法のお話もいつかしたいです!!

あ!!それと習った楽器についてもお話させてくださいね♫

最後まで読んで下さり、ありがとうございました!!!


Hi, there! 
Thank you for all the comments😭

It seems a lot of people have done the "read-backward" trick.  I enjoyed reading the various suggestions for my nickname. Thank you!
———————————————

It was the last day of the spring quarter for my school yesterday. Summer break. Yay!

Ebachama's started from yesterday, I suppose.!

Although I have a lot of summer memories,  Homework ones stand out. 

Do (did) you tend to finish your assignment at the beginning of the summer break or more like procrastinate? 

Me? It depended on how I felt at the time😝
———————————————
I remember I wrote a report about London Olympics for the summer project in the third grade. 
Every time I found the related articles I was interested in, I cut them out and glued them, along with my thoughts on a big sketchbook. 

Now I reread it. 

It's pretty funny.🤣
———————————————
During my junior high school years, I had no homework.  BUT.....

Summer break=Violin practice

Practice, PRACtice, PRACTICE 
Nothing but PRAC-TICE😂

I'll save how I practice the violin and the other musical instrument classes I took for another time♪

Thank you for reading all the way here.