こんにちは!

いつもコメントありがとうございます。


口内炎ちゃんについても、心配していただいて、ありがとうございます。

親戚の子にも一緒に、おめでとうっていって下さって、嬉しいです。



『ハロドリ。』見てくださいましたかー!?


昨日、私はTVerで家族と見ました😚



当時、撮影用に、(喜怒哀楽)の表現を任されていて、真剣に鏡の前で練習していたんです!!


難しかったです🥲



それが、そのまんま画面にアップで映っていて、真っ赤になりました。。😂


逃げました、テレビからヾ ・`。)"彡~~~



きゃーーーって耳をふさぎながら退散笑笑

——————————————-

 

そういえば!!放送はされてなかったのですが、、


緊張をほぐすために何か叫んでーって言ってくださったんですけど、、


その時、


かちいわさりあーーーー



って叫んだんですよね😂


お分かりいただけましたか!


(ありさわいちか)うしろから読むと


かちいわさりあ🙃



父と母も話していたのですが、幼稚園のころ、文字を逆さまから読むのが好きで、自分のこと(かちいわさりあ)って言ってたんですよね笑笑




かちいわさりあ!へへっ

————————————


最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hello everyone !


Thank you very much for your supportive comments😭


Thank-you for your concern about my ulcer!

And also thanks a lot celebrating my relatives birthday together!


Did you watch the latest episode of "Haro-Dori, Hello! Project Dream"?


I watched it with my family on catch-up TV, TVer😙


On the Haro-Dori promotion set, being told how I expressed my feeling was totally up to me, I was practicing facial expressions seriously in front of the mirror. 


It was hard😢



The close-up shot of me showing "anger" made me blush. 


"How embarrassed!" "No way!" Covering up my ears, I tried to leave the room🥺


----------------------------


BTW, there was something that was not aired. 


When the TV crew told me to scream to ease my tension, 

I went;

"KA-CHI-I-WA-SA-RI-A"

Did you get it?


I said my name backward🙃


When I was in kindergarten, I liked reading words backward. My parents told me I even introduced myself "Kachiiwasaria" back then😂

—————————————————————


(KA-CHI-WA-SA-RI-A)hehe



Thank you for reading all the way here!