こんにちは!!!!

コメントいっぱい、ありがとうございます泣







野中美希さんがラジオで、一緒にわたしと英語を喋ってみたいと言って下さったそうで、光栄過ぎます!!!


夢みたい!


でも実はですね、、、

経験済みなんです!!🤤

ときは、

モーニング娘。さんの握手会に行かせていただいた2018年!!

野中美希さんを拝見し、透明感ある凛とした佇まいと口角のキュッと上がった笑顔に、妖精さんだ!!!ってなりました。

そして第一声、、、


“Hello🥺




って思わず言っちゃったんです。

今、考えると、何と大胆なことをって思います。


野中美希さんは、もっとニコッて笑って下さり、英語でお話し下さいました!!!


私が、頑張って経験を積んでJuice=Juiceで馴染めるようになって、、、

野中美希さんとおしゃべり出来る機会があった時に、お伝えしたいなぁって思っていました!!!


昨日、Hello! Project 2021 Summer Sapphire & Rubyの楽屋でお目にかかった時も、妖精さんのまんま、チャーミングなとびっきりの笑顔の、


野中美希さんでした💗💗💗



最後まで読んで下さりありがとうございます!




I'm truly humbled and honored to hear that Nonaka Miki san talked about me on the radio. 

She even said she wanted to talk to me in English. 


Is it real? 

Am I dreaming?


Well, today, I have a confession to make. 


Actually, I have already talked to her. Yes. That was 2018...I went to one of Morning Musume-san's hand-shaking-opportunity events.

 I saw her there. Her dignified demeanor and a big smile...I thought I found a fairy. When my turn came, I said "hello" in English without thinking. 

Nonaka-san smiled back at me and started talking to me in English. 

Thinking back, it was a bold move. 


I thought I would share this story with Nonaka-san when I have more experience as a member of Juice=Juice. 


Yesterday’s Hello! Project 2021 Summer Sapphire & Ruby I got to meet her again. I knew it. Nonaka Miki-san is a real-life fairy with a beautiful smile. 


Thank you for reading all the way here!!!