いまイスラエルがやっている事のジェノサイド認定は、パレスチナ国家承認がないとマキシマムな効力を持たない(挨拶)

日本国内での日本人に対する差別は、認知の弱い方向に擦り切り主語を省略する言語である日本語に使われて規範的意識や自己肯定・自主規制のロジックを忘れてしまう日本を民族として差別する政治の都合であり、私が『CKOYする世界/巫山戯瑠奈』の最終章で吐露した「日本人は想像上の生き物だ」という同書を論文として見た場合の結論とも言うべきワンフレーズは、政治ゲームの攻略本として作られた同書を読みこなしてから政治象限にDive into blueする日本語話者への餞(はなむけ)である。

私は日本人である事を含めて日本文化をgenerateしpromoteしているという意味では個人責任であるべき恋愛局面以外では責任を十全に果たしており、ネオ・リビジョニズムによる恋愛事象の過去の再定義というプロセスを経て事変を亡き者とした事で、恋愛契約の信義則内の政治と社会的システムとしての政治を履き違える愚かな若い女性には政治は無理だと思うのは、女性嫌悪ミソジニーではないとしても政治の都合からくる女性差別であるという誹りを免れない。

なお、そうした遠山の政理の一「政治はおっさんの仕事」を再任用した上で私が自民党総裁選で女性である高市氏を支持するのはA.L.A.E.通信のストーリーテリング及び経営の都合であり、「女王3+1の政権伝説」を皇女界再編のために唱導する形で日本国政界を世界政治と恋愛象限の安定的推移に政治利用するprojectの一環であり、本来期待された組成・性能・機能性の発露として認容されるに違いない。

Translated with DeepL.com (free version)

The genocide designation of Israel's current actions holds maximum efficacy only with Palestinian state recognition (greetings).


Discrimination against Japanese people within Japan stems from the political expediency of discriminating against Japan as an ethnicity. This is achieved by exploiting Japanese language—which tends to omit subjects and erode awareness in weaker cognitive areas—to erase normative consciousness, self-affirmation, and self-regulatory logic. This aligns with the logic of The phrase “Japanese people are imaginary creatures,” which I revealed in the final chapter of ‘CKOYする世界/巫山戯瑠奈’ and which could be considered the conclusion of that work when viewed as a thesis, is a farewell gift for Japanese speakers who, after thoroughly reading that book—crafted as a strategy guide for the political game—dive into the blue of the political quadrant.


In terms of generating and promoting Japanese culture, including my identity as Japanese, I have fully fulfilled my responsibilities outside of romantic situations, which should be matters of personal responsibility. Having buried the incident through the process of redefining past romantic events via Neo-Revisionism, I believe politics is beyond the grasp of foolish young women who confuse the politics within the good faith principle of romantic contracts with politics as a social system. While this isn't misogyny, it inevitably invites accusations of gender discrimination stemming from political expediency.


Furthermore, while re-employing one aspect of Toyama's political philosophy—“politics is men's work”—my support for Ms. Takaichi, a woman, in the LDP presidential election stems from A.L.A.E. Communications' storytelling and management strategy. It is part of a project to politically utilize Japan's national political arena for the stable transition of world politics and the romantic quadrant, advocating the “Queen 3+1 Government Legend” for the reorganization of the Imperial Princess realm. It will undoubtedly be recognized as the manifestation of its originally expected composition, performance, and functionality.

遠山玲央/巫山戯瑠奈/zY

jleoyamato, jleo0802,Leo J Toyama
ex-twitter:zY002349612
yotube:jleoyamato