Hi everyone!

I got the book from DMM that I am in!

皆さん
こんにちは爆笑

私が出てる、DMM英会話さんの本


買ってみましたルンルン


I found myself lol爆笑

自分が出てるところ見っけラブラブ(笑)


Weve just been told that the event on the 26th to celebrate the books publishing has increased its numbers from 100 to 150 people!

そして
26日にある、出版お祝いパーティーが追加50名になった!


Wow it's so exciting. I hope I'll get to meet everyone that comes.

すごい楽しみでニコニコ
来てくれる皆さんにお話しできたらいいなキラキラ

If you are interested to attend
Here is the information➡
さんかにご興味持ってる方は情報のリンクどうぞ➡

Please follow this link to the online registration:
参加しますと決めた方は是非こちらへ:

Have a great day!

皆さんよい一日を口笛