Over the weekend we
hit up the local toy shop lol

週末に
トイザらスいってきた


Dont know where Tyler is looking...

Love the toothbrushes here!

⬆たいらはどこ見てるのかな⁉

はばらし可愛い✨



So many soft toys

ぬいぐるみたくさん!


I was secretly looking for
their Christmas presents
at the same time.

子供らちへのクリスマスプレゼントをこっそり探してた(笑)


This one brings back memories!!

このおもちゃ懐かしい❗



Nice trees for sale too!
素敵なツリーも🎄


ガチャガチャも(笑)


They did gatcha gatcha too

Leila had been saving for lego

レイラちゃんが貯金してきたためのレゴ購入




She got the newest
Minecraft lego

She got a free pack
of Christmas lego too!

マインクラフトのレゴ。。
渋いねなんか(笑)

おまけにクリスマスレゴもいただいた❗



She was so stoked!

レイラ喜んでた❗

As soon as she got
home she started making it all!

帰ってきてすぐに作り始めた(笑)



トイザらスは子供にとって
パラダイスですね~~

The toy shop is a paradise for kids!