皆さん!

今夜のご飯なんだったかな⁉

我が家は
こんな感じでした

Hi everyone
What was happening for dinner tonight bat your house?


ミネストローネスープ
サラダ
フライドチキン❗
We had salad, fried chicken and minestrone soup❤

今日はずーーーと
番組のためのリサーチしてきた
昨日も(笑)
すごく面白いのです
テーマ関係なく
調べることが好きです(笑)

The whole of today I spent on reseachng for a tv show. And yesterday too lol

But actually its super fun.
Just to learn about my own country.

自分たちの国もっと知ろうって
いいことですね♪
( ゚∀゚)人(゚∀゚ )

いない3年の間大きな大きな代わりがあって
本当に
帰りたくなちゃます、あそびに(笑)

The 3 years Ive been away
Aot has happened❗


それでは皆さん

よい眠りを!
Anyway

Good
Night💙