皆さん
こんにちは❗

チョコレートですが(笑)

皆さん好きですか?

Hi everyone!
So I'd like to talk about chocolate today..

Do you like chocolate?


私は
すごい好きなんです



(笑)


ここ最近の何ヵ月
毎日なように食べることより

I reallllllllllly like it lol

I used to eat it daily❗

However

A few months ago I decided to start eating it only occaisionally. Choclate and Coke Zero.


本当にたまに

しか食べない
事にチャレンジ(笑)


肌はおそらく
日常の食事でとってる
糖質/糖分に
すぐ波能しゃう
(>ω<。)

I figured out that my skin problems largely stemmed from over consumption of sugar and artificial sweetner..

肌は汚くなり

やめたらどうかなとある日
チョコレートも
ノンシューガのコーラも
一気に減らした。


たまには
一口くらい食べるけど(笑)
あの好物(笑)


そうすると駅近くのインポート食品スーパーで見つけた❗

I still eat it occaisionally, just a small amount..

I found this one at an import foods shop one day❗

アメリカンのチョコレート(笑)

Hershey chocolate from America
Arghh




ハロウィン🎃で
アルモンド入りで100円くらい

買いました(笑)

開けると

On their Halloween display for like 100 yen💦 it was way cheaper so I got it lol inside were two chocolate bars!! Oops.



普通サイズのチョコレート二つも入ってた!!危ない❗(笑)
やすい❗




もう
何ヵ月ぶりのハーシーズチョコレート(笑)

美味しかった

全部食べてません!

So cheap for Hersheys and for 2 bars. I was so stoked❤
I didn't eat it all though!

残り、子供から隠さないと(笑)

I'll need to hide the rest from my kids for sure❗❗


ーー出演中ーー

基本単語1000 英語 (ジェシカ・ゲリティー) - ビデオ単語帳

日本生命webCM:Oh!Amazing Japan ナレーション

アスコム公式youtubeチャネル

ーー出演予定ーー

ラジオ出演: ニッポン放送
11月4日 朝09時30分頃~
垣花正あなたとハッピー!
FM93・AM1242

ーー公式リンクーー

公式Instagram
公式Twitter
公式facebook