レディーガガ Sinner’s Prayer 日本語訳 | My style*My Favorites*My Life*

My style*My Favorites*My Life*

日々のたわいもない事。子だくさん育児♥️障がい児育児、療育、リハビリなど。
0歳~中学生7人のママ。

Sinner’s Prayer


Sinner’s Prayer 日本語字幕


[Verse 1]


i came down the mountain

draggin’ our love affair

put on a pretty little number i’m wearing you still


私は もう降りたわ

引きずってる恋愛関係 

まだ続くこの関係 あなたにはもううんざりなのよ




it was a hell of a scene at daddy’s feast

nobody saw it coming but the, little red devil in me


パパとの食事会の場は 最悪だったわ

誰もそんな事 予想しなかったけど、

私の中の赤い悪魔が現れた




he has a funny way saying forever too fast

don’t get mad can’t blame a tramp

for something he don’t have


彼は常識外れな思考を抱いていて 

永遠を誓うのは早すぎた

怒らないで 惰性に身を委ねる者を

非難するのは無意味だわ

彼に価値などないもの




i get on my knees and beg you


私は ひざまずき願い求める


[Chorus]


hear my sinner’s prayer

i am what i am

and i don’t wanna break the heart of any other man

but you but you


私の中の 罪深き者の祈りを

 聞き入れてちょうだい

私は私よ

そして ほかの誰の心も悲しませたくないのよ

でも あなたは違う そうじゃないのね





oh,hear my sinner’s prayer

it’s the only one i know

it sure as hell don’t rhyme

but it’s as 

good as good as good as 

good as gold


あぁ、私の中の罪深き者の祈りを

聞き入れてちょうだい

それが私が知る 唯一の事

確かに韻を踏んでもいないけど

同じくらいに

価値あるもの 価値あるもの 価値あるもの

光り輝く価値があるものよ




[Verse 2]


got a baby sister 

who looks just like me

she wants nothing more than a man to please


私には妹がいるの

見た目は とてもよく似てるわ

彼女は男を喜ばせる事を望んでるにしか過ぎない




maybe she’s in too deep

her love for him ain’t cheap

but it breaks 

just like a knockoff piece from fulton street


きっと 深くハマり過ぎるのよ

彼に対する愛は安価では済まない

けれど 砕け散ってしまう

(フルトンストリート/マンハッタンの東西を走る通り)

フルトンストリートにあった

繋ぎ合わせの売り物のようにね




the man’s got a gift 

for getting what he wants

he’s thirsty when he drinks

gets on a brink and throws her off


その男には生まれ持つ才能があるわ

欲しい物は 手に入れる為のね

酒を飲む時には 彼は決まって喉を乾かして

追い込んで そして彼女に手を上げる




i get on my knees and beg you


私は ひざまずき願い求める




[Chorus]


hear my sinner’s prayer

i am what i am

and i don’t wanna break the heart of any other man

but you but you


私の中の 罪深き者の祈りを 

聞き入れてちょうだい

私は私よ

そして ほかの誰の心も悲しませたくないのよ

でも あなたは違う そうじゃないのね





oh,hear my sinner’s prayer

it’s the only one i know

it sure as hell don’t rhyme

but it’s as 

good as good as good as 

good as gold

good as good as good as 

good as gold


あぁ、私の中の 罪深き者の祈りを 

聞き入れてちょうだい

それが私が知る 唯一の事

確かに韻を踏んでもいないけど

同じくらいに

価値あるもの 価値あるもの 価値あるもの

光り輝く価値があるものよ

価値あるもの 価値あるもの 価値あるもの

光り輝く価値があるものよ




[Bridge]


i can carry you but not your ghosts

wish i had the faith but i don’t know


あなたの亡霊達じゃなく 

あなたを担う事なら出来るわよ

信念を持ってたらなんて そうとは思わないけど





[Chorus]


oh,hear my sinner's prayer

i am what i am

and i don't wanna break the heart of any other man

but you but you


あぁ、私の中の 罪深き者の祈りを 

聞き入れてちょうだい 

私は私よ

そして ほかの誰の心も悲しませたくないのよ

でも あなたは違う そうじゃないのね





oh,hear my sinner's prayer

it's the only one i know

it sure as hell don't rhyme

but it's as 

good as good as good as 

good as gold


あぁ、私の中の 罪深き者の祈りを 

聞き入れてちょうだい

それが私が知る 唯一の事

確かに韻を踏んでもいないけど

同じくらいに 

価値あるもの 価値あるもの 価値あるもの

光り輝く価値があるものよ


good as good as good as 

good as gold(×)


価値あるもの 価値あるもの 価値あるもの

光り輝く価値があるものよ