アリースター誕生 Music to My Eyes 日本語訳 | My style*My Favorites*My Life*

My style*My Favorites*My Life*

日々のたわいもない事。子だくさん育児♥️障がい児育児、療育、リハビリなど。
0歳~中学生7人のママ。




YouTubeもやってますチョコ

下差し音譜ココからどーぞ音譜下差し




Music to My Eyes

Lady Gaga & Bradley Cooper







[Verse 1: Bradley Cooper]

You're music to my eyes

I had to listen just to find you

I like for you to let me sing along

Give you a rhythm you feel


僕の目には君は美しい調べに映ってるんだ

君を見つける為に耳を傾けなくてはならなかった

僕は君と共に歌いたい

感じるままリズムを添えて欲しい







[Pre-Chorus: Bradley Cooper]

I wanna learn your every line

I wanna fill your empty spaces

I want to play the part to reach your heart

Sing you a song that you feel


君の全ての音符を記憶したい

空いている部分は僕が満たしたい

君の心へ届くような演奏をしたいんだ

君は君が感じるままに歌って欲しい







[Chorus: Bradley Cooper]

Love let your music be mine

Sing while I harmonize

Let your melodies fly in my direction

Take me to your paradise

On a musical ride

I'm in love with your music baby

You're music to my eyes


愛が君の音楽を僕へと分け与えてくれた

僕がハーモニーを加えるから歌ってくれ

君の音楽を真っ直ぐに導くよう放ってくれないか

君のパラダイスへ連れていってくれ

音楽という名の物に乗せて

僕は君の音楽に惚れ込んでいるのさ

僕の目には君は美しい調べに映ってるんだ







[Verse 2: Lady Gaga]

Your voice is quite a view

I heard a song and then I saw you

I learned the lyrics and knew you were mine

Dance the horizon with you


あなたの歌声は素敵な景色のよう

あなたの歌を聴き そうして出会った

歌詞を得て 

それからあなたは私のものだと確信したわ

あなたと共に地平線で踊るの







[Pre-Chorus: Lady Gaga]

I wanna sing you a sunrise

And be the dawn I know will move you

I'd like to be the strings on your guitar

Touch me and play what you feel


私はあなたに日が昇る景色を歌ってあげたいの

そして夜明けになる頃 

あなたの心を揺さぶるよう

そうなって居たいのよ

あなたのギターの弦になりたいくらいよ

私に触れて そして感じるままに演奏して







[Chorus: Bradley Cooper & Lady Gaga]

Love let your music be mine

Sing while I harmonize

Let your melodies fly in my direction

Take me to your paradise

On a musical ride

I'm in love with your music baby

You're music to my eyes


愛があなたの音楽を私に分け与えてくれた

私がハーモニーを加えるから歌って

あなたの音楽を真っ直ぐに導くよう放って

あなたのパラダイスへ連れていって

音楽という名の物に乗せて

私はあなたの音楽を愛してる

私の目にはあなたは美しい調べに映ってるの







対訳By IZU












♥️